W 2013r. zadebiutowało w Polsce 30 zagranicznych firm
Jak podała ostatnio firma doradcza Jones Lang LaSalle, na przestrzeni całego minionego roku na nasz krajowy rynek weszło ok. 30 zagranicznych marek. Jednym z najważniejszych debiutów, do jakich doszło w Polsce w 2013r. było otwarcie w Warszawie pierwszego butiku marki Louis Vuitton. Jednak poza nim, pojawiło się jeszcze kilka innych, popularnych na świecie firm.
Eksperci pracujący dla firmy doradczej Jonas Lang LaSalle przeanalizowali cały ubiegły rok dochodząc do wniosku, że od stycznia do grudnia 2013r. na polskim rynku pojawiło się 30 znanych zagranicą marek. Dzięki temu, także Polacy będą mieli dostęp do produktów i usług, które wcześniej były kierowane tylko do mieszkańców innych państw.
Jedną z najważniejszych nowości w naszym kraju był pierwszy butik ekskluzywnej marki Louis Vuitton. Jeden z najbardziej cenionych producentów damskich torebek otworzył sklep w Warszawie. Chociaż dostępne są w nim wyłącznie towary z najwyższej półki, to jednak butik od początku cieszył się sporym zainteresowaniem wśród Polek.
Poza tym, w 2013r. pojawiły się odzieżowe marki takie, jak choćby Hollister, która proponuje zróżnicowaną odzież dla kobiet i mężczyzn wyróżniającą się szczególnie wysoką jakością, czy też Sports Direct, która specjalizuje się w produkcji obuwia sportowego, ale w ofercie osiada także szeroki zakres odzieży sportowej.
Kolejnym przykładem marki odzieżowej, które zadebiutowała w ubiegłym roku na polskim rynku mimo, że już od lat znana jest zagranicą była firma Celio, która swój wysokiej klasy asortyment kieruje głównie do mężczyzn. To propozycja dla nowoczesnych, eleganckich panów, którzy chcą ubierać się zgodnie z obowiązującymi trendami modowymi.
Hitem było pojawienie się marki Only, która swój asortyment kieruje głównie do kobiet. Proponowany przez nią, miejski, codzienny styl sprawia, że to właśnie na takie marki Polki zwracają największą uwagę. Zainteresowała także marka Original Marines, która jest specjalistą z zakresu konfekcji dziecięcej.
Innymi markami, które pojawiły się na naszym rynku na przestrzeni ubiegłego roku i na które naprawdę warto zwrócić uwagę są odzieżowe Joop!, dziecięca Tape a L’oeil, czy twórca znanych kosmetyków Bobbi Brown. W Polsce zadebiutował także słynny producent wyposażenia wnętrz, marka Laura Ashley.
Jedną z najważniejszych nowości w naszym kraju był pierwszy butik ekskluzywnej marki Louis Vuitton. Jeden z najbardziej cenionych producentów damskich torebek otworzył sklep w Warszawie. Chociaż dostępne są w nim wyłącznie towary z najwyższej półki, to jednak butik od początku cieszył się sporym zainteresowaniem wśród Polek.
Poza tym, w 2013r. pojawiły się odzieżowe marki takie, jak choćby Hollister, która proponuje zróżnicowaną odzież dla kobiet i mężczyzn wyróżniającą się szczególnie wysoką jakością, czy też Sports Direct, która specjalizuje się w produkcji obuwia sportowego, ale w ofercie osiada także szeroki zakres odzieży sportowej.
Kolejnym przykładem marki odzieżowej, które zadebiutowała w ubiegłym roku na polskim rynku mimo, że już od lat znana jest zagranicą była firma Celio, która swój wysokiej klasy asortyment kieruje głównie do mężczyzn. To propozycja dla nowoczesnych, eleganckich panów, którzy chcą ubierać się zgodnie z obowiązującymi trendami modowymi.
Innymi markami, które pojawiły się na naszym rynku na przestrzeni ubiegłego roku i na które naprawdę warto zwrócić uwagę są odzieżowe Joop!, dziecięca Tape a L’oeil, czy twórca znanych kosmetyków Bobbi Brown. W Polsce zadebiutował także słynny producent wyposażenia wnętrz, marka Laura Ashley.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.