Szczecin wypadł najlepiej pod względem jakości obsługi
Portal Interia.pl opublikował rezultaty ubiegłorocznych badań satysfakcji konsumentów. Pokazują one, że Szczecin ma najwięcej zadowolonych klientów, a najgorzej pod tym względem wypada Warszawa. W sumie oceniono 10 największych miast w Polsce.
Zdaniem komentatorów najnowsze podsumowanie opinii konsumentów, które powstało w ramach Programu Jakości Obsługi, zawiera całą prawdę o poziomie obsługi klienta. Co trzeci z nich jest niezadowolony, a co piąty wystawia mu fatalną notę. Badani ocenili między innymi ofertę, cenę, kompetencję i zachowanie personelu, organizację i czas obsługi tysięcy firm i instytucji.
Najlepiej pod tym względem wypadły firmy w Szczecinie. To właśnie w tym mieście jest najwyższy (58%) poziom satysfakcji klientów. Nieco gorzej zaprezentował się Poznań, a poziom 50% satysfakcji klientów przekroczył jeszcze Kraków. Na samym dole zestawienia sklasyfikowana została Warszawa z marnym rezultatem 40%. Badanie pokazało, że najgorzej pod tym względem prezentuje się sytuacja w centralnej Polsce, a najlepiej na Opolszczyźnie, w Zachodniopomorskim, Wielkopolsce, na Dolnym Śląsku i Podkarpaciu.
W oparciu o oceny klientów wskazano najlepsze branże w największych polskich miastach. Według konsumentów najlepszą opiekę medyczną zastaniemy w Gdańsku, Poznaniu lub Lublinie. O urodę najlepiej dbają firmy w stolicy, Krakowie i Katowicach. Największe zadowolenie z usług finansowych i ubezpieczeniowych odnotowano w Bydgoszczy. Najlepszą edukację (szkoły i kursy) znajdziemy we Wrocławiu, natomiast w Łodzi - rozrywkę na wysokim poziomie obsługi, a w Szczecinie - dobre warunki do uprawiania sportu.
Ranking miast według wskaźnika jakości obsługi w 2011 roku:
Najlepiej pod tym względem wypadły firmy w Szczecinie. To właśnie w tym mieście jest najwyższy (58%) poziom satysfakcji klientów. Nieco gorzej zaprezentował się Poznań, a poziom 50% satysfakcji klientów przekroczył jeszcze Kraków. Na samym dole zestawienia sklasyfikowana została Warszawa z marnym rezultatem 40%. Badanie pokazało, że najgorzej pod tym względem prezentuje się sytuacja w centralnej Polsce, a najlepiej na Opolszczyźnie, w Zachodniopomorskim, Wielkopolsce, na Dolnym Śląsku i Podkarpaciu.
W oparciu o oceny klientów wskazano najlepsze branże w największych polskich miastach. Według konsumentów najlepszą opiekę medyczną zastaniemy w Gdańsku, Poznaniu lub Lublinie. O urodę najlepiej dbają firmy w stolicy, Krakowie i Katowicach. Największe zadowolenie z usług finansowych i ubezpieczeniowych odnotowano w Bydgoszczy. Najlepszą edukację (szkoły i kursy) znajdziemy we Wrocławiu, natomiast w Łodzi - rozrywkę na wysokim poziomie obsługi, a w Szczecinie - dobre warunki do uprawiania sportu.
- Szczecin - 58%
- Poznań - 56%
- Kraków - 52%
- Wrocław - 47%
- Lublin - 47%
- Gdańsk - 46%
- Łódź - 44%
- Katowice - 42%
- Bydgoszcz - 42%
- Warszawa - 40%
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.