Sukces polskich agencji reklamowych w Cannes
Podczas odbywającego się we francuskim Cannes międzynarodowego festiwalu reklamowego, polskie agencje zdobyły aż 5 nominacji w kategorii Public Relations. Wcześniej udało się zdobyć nominacje w dwóch innych kategoriach. Były to marketing bezpośredni oraz promocja. Dwie nominacje zdobył polski oddział agencji Cheil, który wyróżniono za kampanię społeczną „Bardzo dobre maniery” i „Tata, zwolnij”.
Polski oddział agencji Cheil ma szansę na spory sukces. Otrzymał aż 2 nominacje do nagrody w kategorii Public Relations podczas odbywającego się w Cannes międzynarodowego festiwalu reklamowego. Agencja została doceniona za zorganizowana dla Polskiego Czerwonego Krzyża kampanie społeczną pt. „Bardzo dobre maniery” oraz za akcję społeczną stworzona dla Samsunga pt „Tata, zwolnij”.
Drugi z projektów do aplikacja z audiobookami, która odtwarza treść coraz szybciej wraz ze zwiększającą się prędkością samochodu prowadzonego przez kierowcę. W przypadku, gdy prędkość jest zbyt duża, dziecko po prostu nie może słuchać treści, ponieważ mijają one tak szybko, że nie udaje się nic z nich zrozumieć. Wtedy może jedynie poprosić tatę, by zdjął nogę z gazu. Jako, że projekt powstał przy współpracy z niemieckim oddziałem Cheil, to w Cannes występuje właśnie pod szyldem naszych zachodnich sąsiadów.
Dwie nominacje otrzymała również akcja pomagająca zachować czystość naszego języka ojczystego zorganizowana przez Ogilvy & Mather PR. Jej stworzenie zleciła Polska Akademika Nauk. Wystartowała ona w Dzień Języka Ojczystego, czyli w lutym. Skupia się ona na 9 znakach polskiego alfabetu, którym z uwagi na postępującą w zastraszającym tempie rewolucje technologiczną grozi całkowite zniknięcie. W ten sposób organizatorzy chcieli zwrócić uwagę na potrzebę zachowania polskich znaków nawet, jeśli w mailach i smsach wygodniej jest używać liter bez kresek i ogonków.
Oprócz tego, wśród nominowanych, polskich akcji pojawiła się ta zorganizowana przez dom mediowy Starcom oraz agencje Alert Media pt. „Najmilsze miasto w Polsce”. Została ona zamówiona przez producenta wyrobów mlecznych Milka. W całej kategorii Public Relations z naszego kraju do Cannes powędrowało natomiast aż 14 zgłoszeń.
Drugi z projektów do aplikacja z audiobookami, która odtwarza treść coraz szybciej wraz ze zwiększającą się prędkością samochodu prowadzonego przez kierowcę. W przypadku, gdy prędkość jest zbyt duża, dziecko po prostu nie może słuchać treści, ponieważ mijają one tak szybko, że nie udaje się nic z nich zrozumieć. Wtedy może jedynie poprosić tatę, by zdjął nogę z gazu. Jako, że projekt powstał przy współpracy z niemieckim oddziałem Cheil, to w Cannes występuje właśnie pod szyldem naszych zachodnich sąsiadów.
Dwie nominacje otrzymała również akcja pomagająca zachować czystość naszego języka ojczystego zorganizowana przez Ogilvy & Mather PR. Jej stworzenie zleciła Polska Akademika Nauk. Wystartowała ona w Dzień Języka Ojczystego, czyli w lutym. Skupia się ona na 9 znakach polskiego alfabetu, którym z uwagi na postępującą w zastraszającym tempie rewolucje technologiczną grozi całkowite zniknięcie. W ten sposób organizatorzy chcieli zwrócić uwagę na potrzebę zachowania polskich znaków nawet, jeśli w mailach i smsach wygodniej jest używać liter bez kresek i ogonków.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.