Polacy coraz chętniej korzystają z usług assistance
Czasy, kiedy jedną z ważniejszych zalet mężczyzny było posiadanie umiejętności typowych dla „złotej rączki” odeszły do lamusa. Współcześni Polacy potrafią jeszcze wymienić żarówkę, ale raczej nie znają nawet podstaw hydrauliki czy elektryki. Zdecydowanie wolą więc wezwać fachowców, którzy naprawią wszelkie usterki. Jednak z usług korzystamy także w innych sytuacjach, a pakiety assistance są coraz popularniejsze.
Współcześni Polacy niechętnie zajmują się choćby podstawowymi naprawami w domu. Zakładają, że przeciekający kran to sprawa wyłącznie dla hydraulika, a usterką w samochodzie powinien zająć się wykwalifikowany mechanik. Być może to prawda, że każdy z nas powinien zajmować się tym, na czym zna się najlepiej, choć niektórzy wciąż twierdzą, że część umiejętności to po prostu kwestia męskiego honoru. Z drugiej jednak strony, niechęć do napraw pozwala poprawiać sytuację na rynku pracy, bo od pewnego czasu usługodawcy są naprawdę w cenie.
Co więcej, wygoda, jakiej oczekuje w życiu coraz większa grupa Polaków powoduje, że dobrze mają się towarzystwa ubezpieczeniowe, które w swojej ofercie posiadają usługi assistance. Są to usługi, które dają poczucie bezpieczeństwa oraz podwyższony komfort we wszystkich nieprzewidzianych sytuacjach życia codziennego. Dzięki opcjom assistance, jesteśmy ubezpieczeni m.in. na wypadek awarii w domu, zatrzaśnięcia drzwi, braku opiekunki do dziecka, a nawet na wypadek, gdybyśmy potrzebowali dostarczenia do domu kwiatów czy zamówionych biletów.
Ciekawostką jest jednak fakt, że choć od kilku lat widocznie rośnie zainteresowanie ubezpieczeniami z zakresu assistance domowego, to spada odsetek Polaków, którzy wykupują usługi assistance drogowe, czyli te, które gwarantują pomoc w razie awarii samochodowych. Jest to dość zaskakujące, ponieważ z reguły, to właśnie na drodze, a nie w domu trudniej jest poradzić sobie samemu.
Wyniki badań przeprowadzonych wśród Polaków korzystających z usług ubezpieczeniowych potwierdzają, że na przestrzeni ostatnich lat zmieniała się nieco nasza mentalność. Nie wstydzimy się mówić o tym, że mniej nam zależy na wykazaniu się sprytem czy umiejętnościami, a wolimy po prostu wygodę i spokój. Dowodzi temu fakt, że jeszcze 2 lata temu 22% spośród nas twierdziło, iż assistance domowe ma najwyższą wartość spośród wszystkich tego typu opcji. W tym roku o nieprzeciętnym znaczeniu assistance domowego mówiło 28% ankietowanych.
Łączna liczba usług z zakresu domowego assistance, które zostały wykonane w ubiegłym roku wynosiła 1,12 mln. To już drugi rok z rzędu, w którym przekroczyła ona milion. Assistance dotyczące domowych usług jest coraz ważniejsze dla mężczyzn – aż 36% spośród nich twierdzi, że są to usługi ważniejsze od assistance drogowego. W porównaniu do poprzedniego roku to wzrost aż o 8%.
Osobami, które najczęściej korzystają z assistance domowego są ludzie w wieku 30-39 lat mieszkający w dużych miastach i mający wyższe wykształcenie. Najczęściej wzywają fachowców zajmujących się hydrauliką, naprawą sprzętu AGD i RTV, a także serwisantów naprawiających komputery, szklarzy oraz elektryków.
Co więcej, wygoda, jakiej oczekuje w życiu coraz większa grupa Polaków powoduje, że dobrze mają się towarzystwa ubezpieczeniowe, które w swojej ofercie posiadają usługi assistance. Są to usługi, które dają poczucie bezpieczeństwa oraz podwyższony komfort we wszystkich nieprzewidzianych sytuacjach życia codziennego. Dzięki opcjom assistance, jesteśmy ubezpieczeni m.in. na wypadek awarii w domu, zatrzaśnięcia drzwi, braku opiekunki do dziecka, a nawet na wypadek, gdybyśmy potrzebowali dostarczenia do domu kwiatów czy zamówionych biletów.
Ciekawostką jest jednak fakt, że choć od kilku lat widocznie rośnie zainteresowanie ubezpieczeniami z zakresu assistance domowego, to spada odsetek Polaków, którzy wykupują usługi assistance drogowe, czyli te, które gwarantują pomoc w razie awarii samochodowych. Jest to dość zaskakujące, ponieważ z reguły, to właśnie na drodze, a nie w domu trudniej jest poradzić sobie samemu.
Wyniki badań przeprowadzonych wśród Polaków korzystających z usług ubezpieczeniowych potwierdzają, że na przestrzeni ostatnich lat zmieniała się nieco nasza mentalność. Nie wstydzimy się mówić o tym, że mniej nam zależy na wykazaniu się sprytem czy umiejętnościami, a wolimy po prostu wygodę i spokój. Dowodzi temu fakt, że jeszcze 2 lata temu 22% spośród nas twierdziło, iż assistance domowe ma najwyższą wartość spośród wszystkich tego typu opcji. W tym roku o nieprzeciętnym znaczeniu assistance domowego mówiło 28% ankietowanych.
Osobami, które najczęściej korzystają z assistance domowego są ludzie w wieku 30-39 lat mieszkający w dużych miastach i mający wyższe wykształcenie. Najczęściej wzywają fachowców zajmujących się hydrauliką, naprawą sprzętu AGD i RTV, a także serwisantów naprawiających komputery, szklarzy oraz elektryków.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.