Jakim markom ufamy i gdzie najchętniej robimy zakupy?
W najważniejszej kategorii, czyli w branży spożywczej, niekwestionowanym zwycięzcą w Polsce był dyskont Biedronka. Zaufaniem darzy go 34% ankietowanych. Na drugim miejscu znalazł się Lidl, w którym chętnie zakupy robi 10% respondentów. Na ostatnim miejscu podium uplasowało się Tesco, na które wskazało 7% pytanych. Najlepszym producentem żywności okazała się firma Winiary.
Jeśli chodzi o marki odzieżowe, to już po raz kolejny wyróżniono markę H&M, na którą wskazało 16% Polaków. Ufamy także marce Reserved, na którą głosowało 7% pytanych oraz firmie C&A, do której zaufanie deklarowało 5% respondentów.
Wśród marek drogeryjnych numerem jeden był Rossmann, na którego zagłosowało aż 66% ankietowanych. Na drugim miejscu znalazła się drogeria Natura, której ufa 11% klientów, a na trzecim uplasowała się Sephora, która otrzymała 4% spośród wszystkich głosów.
W branży technologicznej Polacy największym zaufaniem darzą Nokię, która otrzymała 45% głosów. W rankingu zaufania drugą lokatę zajął Samsung (29%), a trzecią Sony Ericsson (14%). Jednak to Samsung został laureatem Kryształowego Godła za rozumienie potrzeb klientów, jakość oraz stosunek wartości do ceny.
W kategorii operatorów sieci komórkowych zwycięzcą okazał się Plus, na którego głosowało 27% ankietowanych. Drugie miejsce należało do Orange (26%), a trzecie do Play (24%). Co ciekawe, to właśnie Play otrzymał też Kryształową Kulę za stosunek wartości do ceny, wychodzenie naprzeciw potrzebom klientów i jakość.
Stacją telewizyjną, której najbardziej ufamy jest natomiast TVN, na który głosowało 38% respondentów. Na drugiej pozycji znalazł się Polsat (18%), a na ostatniej TVP1 (14%). Kryształowe Godło za zrozumienie potrzeb odbiorcy i jakość otrzymała stacja TVN24. Jeśli chodzi o samego prowadzącego, to największa grupa Polaków ufa Kamilowi Durczokowi.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.